Retour voorwaarden

Voldoet je bestelling niet aan je verwachting? Dan heb je bij Sisi Living uiteraard de mogelijkheid om je bestelling of een deel daarvan te retourneren. Je kunt je artikelen binnen 21 dagen na ontvangst retourneren.

Indien de artikelen te laat bij ons binnenkomen of niet aan de eisen voldoen zoals vermeld in de algemene voorwaarden, dan hebben wij het recht de geretourneerde artikelen te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.

De verzendkosten zijn 6,95 euro voor bestellingen onder de 100 euro . Bestellingen worden vanaf 100 euro gratis verzonden. Mocht hierna een artikel of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de 100 euro uit, dan worden er alsnog 6,95 euro verzendkosten berekend. Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op het bedrag van het geretourneerde artikel.

Een retour dien je aan te melden via de mail: info@sisiliving.nl vermeldt hierin de reden van retour.

Retour adres:

Sisi Living

Bilderdijkstraat 26

5171 GM Kaatsheuvel

Nederland

Graag vragen we je de pakbon bij te voegen of een briefje met het bestelnummer en je naam, dit zodat wij weten van wie het pakket is.

Wij streven ernaar om na goedkeuring van de retour de terugbetaling binnen 10 dagen na ontvangst van de items te verwerken.

  • Het retourrecht vervalt als je zelf hebt geprobeerd om het artikel op wat voor wijze dan ook te repareren of te veranderen.
  • De retourzending dient binnen 21 dagen na de dag van ontvangst bij ons aangemeld te zijn als retour. Hierna heb je nog maximaal 7 dagen om het te retourneren. Indien de retourzending te laat bij ons binnenkomt of niet aan de eisen voldoet zoals hier en in onze algemene voorwaarden vermeld staat, dan behouden wij ons het recht de retourzending te weigeren. Het recht op terugbetaling komt dan te vervallen.
  • De consument draagt het risico voor retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket altijd met Track & Trace code te verzenden en het verzend bewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden verzonden.
  • Houd er rekening mee dat u een artikel kan beoordelen zoals dit ook in een winkel zou mogen. Een verzegeling, vacuümverpakking of stof/lichtdichte verpakking mag niet geopend worden. Eventuele kaartjes, labels of stickers mogen niet verwijderd worden.
  • Wij geven geen garantie op elk soort van bedrukkingen of beplakkingen.
  • Wanneer je een item hebt gekocht welke later in de sale komt, kan dit niet met terugwerkende kracht verrekend worden.
  • Amberblokjes nemen wij wegens hygiënische redenen niet retour.

Verkeerd artikel ontvangen?

Het kan gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd meteen na ontvangst of je bestelling juist is. Mocht je erachter komen dat je bestelling niet klopt neem dan direct contact op met onze klantenservice info@sisiliving.nl

Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen ontvangt.

Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening.